*** הנחה ללקוחות שבאים דרך האתר***

רוצים גינה יפה ואיכותית? הגעת למקום הנכון!

חשוב לתכנן מראש את הגינה לה אנו חולמים ומייחלים אז מה אנו צריכים לדעת לפני?! עלנו לבדוק כמה פרמטרים להצלחת הגינה אזורי אקלים, שמש, צל, טיב הקרקע, כמויות השקיה אלו הם רק דוגמאות קטנות שצריך לקחת בחשבון בהקמת הגינה שלכם.

​​​​​​​תכנון הקמת גינה מצריכה מחשבה ותכנון מראש על הכול בכדי לקבל תוצאה טובה ואיכותית לאורך זמןחשוב לנו לדעת את צורכי הלקוח ולדעת מה יעודה עפ"י דרישת הלקוח. חברתנו מעוניינת מאוד ליצור גינה שתשמש אותנו אליה מתוך הבית ולהיות חלק מהטבע ולהרגיש את הלב של הגינה פועם .
הקמת גינה

אז יופי בשעה טובה ומצלחת רכשתם את דירת חלומותיכם ואתם מרוצים מהסביבה מצאתם גן לילדים או עכשיו שלחתם את הנכדים לביתם ואתם רוצים להקים את הגינה שתמיד חלמתם שאתם יושבים על ערסל בחצר שלכם ולפניכם גינה ירוקה ומעוצבת עם פרות העונה שקטפתם מהגינה שלכם


אנחנו כאן להגשים לכם את החלומות שלכם!

ברשותנו צוות אמין ומקצועי שיקשיב לרצונות שלכם ולצרכים שלכם שהגינה אשר חלמתם עליה שנים  תקום במלא יופייה והדרה. לפני הכול יש להביא אדריכל נוף שייתן לכם מספר סקיצות לשלבי התכנון בגינה כמו איפה כול דבר יהיה ואיך בדיוק לעשות את השיפוע של הגינה שלכם שלא  יבצר לכם שלוליות בימי החורף בגינה אחרי שהאדריכל נוף סרטט לכם את גינת חלומות שלכם מתאמים פגישה עם הגנן ומראים לו הסקיצה של האדריכלומתחילים לתכנן את סוג הגינה וסוג הפיתוח שאתם צריכים לעשות בשטח. תלוי מה מצב השטח.

ניסיון ומקצועיות

הצוות שלנו ערוך ומוכן לכל בעיה שתתרחש במהלך העבודה. 10 שנות ניסיון של עבודות ופיתוח שטח והקמת גינות של עשרות ומאות גינות ברחבי הארץ. ניסיון זה נותן לצוות שלנו כלים להתמודד אם כול בעיה שצצה לה באמצע ויש בעיות. אבל לכל בעיה יש לנו פתרון לשביעות רצון הלקוחות שלנו.
צרו אתנו קשר עוד היום לקבלת פרטים והצעת מחיר ללא התחייבות.


תכנון מראש פותר הרבה בעיות

ישנם פעמים שאנשים רוצים שיהיה עץ מסוים ולאחר חפירה קטנה בשטח מגלים שמהר מאד מגיעים לסלעים כך שהעץ לא יוכל לגדול בצורה בריאה ואיכותית בשטח הזה לכן צריך לבדוק את השטח הצוות שלנו מנוסה ומקצועי כך שהכול הגנן יעדכן אתכם מבעוד מועד מה ניתן לבצע ומה לא .
Coi בניית אתרים
דף הבית טלפוןwaze פייסבוק
bNHXo2J0DiTzLM